Mhmmm

Det är galet hur cool Gud är. Hur han typ pysslar ihop saker och sätter dem på sin rätta plats. Yesterday var jag på en underbar ungdomssamling i kyrkan. Ett gäng från UMU (Ungdom Med Uppgift) var där, delade sina vitnessbörd och lovsjöng med oss. Det var fantastiskt! Inspirerande människor, indeed. 

Och alltså Gud gör så otroligt mycket i mitt liv just nu. Han bygger verkligen på min karaktär och lär mig jättemånga nya saker genom fantastiska människor i min omgivning. Det är inte alltid lätt, men det är så värt det när man verkligen ser a good wonderful holy change i sitt liv. Det får mig att bara i ren beundran säga WOW. Our God is an awesome God ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Björkdahl

Finis!

2013-10-10 @ 17:14:52
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0