Yehaa

God morgon! Tror det eller ej, men jag har faktiskt saknat det här med att blogga (på riktigt!) så nu kunde jag inte låta bli att skriva ett inlägg. Hur har min träning gått? Helt okej. Har fuskat några dagar, men verkligen tagit ut mig när jag väl tränat. Igår testade jag på ett pass konditionträning här hemma... Underbart svettigt var det och AJ AJ AJ mina vader. Jag kunde knappt gå nerför trappan nu på morgonen, men fy så bra! Jag behöver detta. Det är utmanande, svettigt, hälsosamt och roligt. Så det här ska jag försöka göra 3 gånger i veckan + mina pop pilates övningar. Snacka om förändring i mitt liv. 

Sen hittar jag så mycket inspiration hela tiden där ute som bara gör mig mer motiverad. Mitt mål är att få en stark kropp, en hälsosam kropp. Jag har missbehandlat den så mycket innan, men nu är det verkligen ändring. I wanna be healthy. Vi ska ta hand om oss själva! Och någon som skriver bra om detta är PT-Fia, oerhört sund är hon. Läs och bli inspirerad till att träna. Haha. Jag menar, om jag kan bli det så kan verkligen du det.


Hur ser min dag ut? Jo, jag gick upp 06:30 för att fira min bror som fyller 11 år idag (!!!) och nu snart ska jag göra några fantastiska pilatesövningar och sen troligtvis åka till stan för att promenera. Det är en fin dag idag. Solen börjar visa sig nu och jag blir glad av det. Let's stay this way. ;)

Önskar er alla en underbar dag! Kram på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0