Drömmar

God kväll! Först vill jag skriva att jag är oerhört välsignad. Gud, du måste verkligen älska mig för din godhet mot mig slutar aldrig. Oh my... Gör dina önskningar kunniga för Herren säger jag bara för Han vill ge dig vad ditt hjärta begär. Jag tror verkligen att Han älskar när vi berättar för Honom om livet och vad vi drömmer om. Och vad drömmer jag om? Just nu drömmer jag mig bort mot framtiden. Jag vill tacka år 2013 för sitt och inviga 2014 med ett stort leende och ett jubel. År 2014 is the year we'll make it happen - my Jesus and I. Wow. Jag ska ut på äventyr!!! Jag är så rädd samtidigt som jag är så modig - eller sanningen är väl bara att jag inte riktigt förstår vad jag ger mig in på. Så är det när man vandrar med Gud, haha. It's a crazy, wonderful, scary and a beautiful and an exciting life. 


Pursue your dreams... Make them known! Gud vill vårt bästa. Han vill att vi ska vara det bästa vi kan vara och det är därför Han prövar våra hjärtan för att vi ska bli starkare. Ibland känns det hårt men Han lämnar oss aldrig utan tar emot oss när vi faller. Han flyttar berg i våra liv, Han räddar oss från mörkret. Något jag var rädd för var detta med att drömma, 'it's a waste of expectations that will never come true anyway', tänkte jag. Men Gud har bara visat att nej, där har du fel - visste du inte att jag är Gud och att jag älskar dina drömmar? Dröm mer, jag vill ge dig allt du önskar. ♥

En av mina största drömmar håller just nu på att gå i uppfyllelse.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0