I'M IN LOVE WITH THE KING AND IT MAKES MY HEART WANNA SING

Det är kväll, ny påve har valts, allting går runt, man går vidare. Världen är så stor och därför är det så skönt att förtrösta på Gud och lägga allting i Hans hand. Han vet vad som är bäst för mig och Han är FÖR mig. That's what I love about it. Han älskar mig så mycket och DIG. Mer än vad vi tror. Hans kärlek till oss är den största kärleken everrr. Gud är inte självisk och använder tvång...Nej! Utan Han ser till hjärtat och vill det bästa för oss. Han bara längtar efter att få umgås och uppenbara sig för oss. He is so good. The kindest of all time. Min kärlek till Honom är så stor. Hjärtat värker på insidan samtidigt som det jublar. Kalla mig crazy "superkristen", weirdo or whatever... I don't care. Men det jag vill att ni ska ha klart för er är att detta inte handlar om religion, nej, jag har en relation! I'm in love with the KING and it makes my heart wanna SING.

HA EN TREVLIG KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0