Vad jag vill?!

Hej. Hörni, jag bloggar sällan numera, haha... Men det beror på att vardagen min inte är så intressant... och att mitt huvud bombarderas ständigt av konstiga tankar, såna som jag inte orkar skriva ner. Jag jobbar då och då kan jag ju meddela er i alla fall, och det är alltid lika panikartat innan, men går lättare och lättare för varje gång, tur är väl det. Men snart så, då kommer jag vara lugnet själv när jag åker till jobbet tror jag... Jag hoppas det blir så i alla fall. Tur är ju att man omges av snälla arbetskamrater. Utan dem skulle jag ju vara helt hopplöst lost... Haha. 

Nu sitter jag vid köksbordet och tänker. Mest på livet... What should I do with it? How will it be? Jag har inte en blekaste aning... Borde jag plugga? Nääää.. kommer jag sedan på mig själv att säga. Haha. Jag vill göra något större än vad det har att ge. Jag har kommit på mig själv med att jag vill se världen. Jag vill vara en del av "a change" och jag vill se saker ingen sett förut. Jag vill vara en del av någonting stort... I wanna do something BIG for HIM. Wanna make His name heard. Jag vill sjunga, skriva låtar, åka ut, träffa människor, hålla föreläsningar för unga, se upprättelse och helande... But most of all, jag vill vara den jag är kallad att vara. Åh... Min längtan efter detta växer mer och mer och drömmarna blir större och större. 

Ja ni... ett helt random inlägg. Allt är som vanligt, haha. Vi får se när nästa blir. Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0