Nerves, please give me my sleep back?!

Halli hallå.
Är hos jobbcoachen nu och tar lite rast. Har lite svårt att andas känner jag. I need to catch my breath. Jag var precis på en så kallad "träningsintervju" och blääääää, vad skakig och nervös jag var. Det gick rätt bra ändå... Jobbkonsulten var peppande och gav bra kritik. Jag var bara för öppen och behöver tänka på vad jag säger. Hahaha. Öppen. Ja, jag är minsann öppen av mig, det vet jag. Fortfarande sjukt lätt att rabbla upp negativa saker - min riktigt starka sida. Nerverna börjar försvinna nu i alla fall. Tur är väl det.

Jag pallar inte vara nervös hela tiden. Jag borde istället uppskatta och le lite mer åt livet, inte jämra mig. Nervositeten och den halvsura ångesten springer ikapp mig om nätterna. Jag vaknar i all hast 03:36 04:15 05:56... Sen blir det morgon. Antar att det är alla nya uttryck. Men seriöst, orkar inte med det. På fredag och lördag är det jobb och jag kommer vara awesome!!! Yes... Och om det skulle uppstå krångel/kaos så får jag ju take care of it på plats. Period. Sömnfyllda nätter, jag väntar på er!!!

Hopp. Dags att återgå till arbetet. Har skrivit två fina personliga brev som jag ska gå ut med idag. Hoppas ni fina små guldkorn har det bra. Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0