GUD ÄR GOOOOOOD

AAHHHHH. Sjukaste grejen. Jag har fått ett jobb (!!!) Det är bara ett extrajobb och inte på så många timmar än så länge, MEN det är ett jobb...  I am wanted! Wow. Blir alldeles skakig så fort jag tänker på det. God is good and great and awesome and the best and wonderful and REAL (incase if you think the opposite)  and He is the best again... och jag älskar Honom verkligen av hela mitt hjärta. Alltså Han har varit så god emot mig dessa månader som arbetslös och väldigt lost. Ahhhh.. I'm so thankful alltså. Sitter här i min säng och det pirrar i hela kroppen och ett leende klär mina läppar. Jag tror nog inte att jag har fattat det än, det är helt sinnes, haha och på tisdag börjar min introduktion. Wooooooooow, säger jag.

Kommentarer
Postat av: Alida

Ååh, grattis! Vad är det för jobb? :D Pussar Alida.

Svar: Tack så mycket!!! Åh.. ni får veta snart. Haha... vågar inte skriva ut det en... hahaha.. vill vara 100% säker.
Victoria

2013-01-04 @ 19:37:38
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se
Postat av: Linnea

Åhhh awesome! Visst är Gud awesome. Så underbart bra! Vad skönt för dig vad är det för jobb? :)

2013-01-05 @ 14:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0