Victorygirl

Oh maaan... Gick in på bloggen och såg precis hur länge jag haft den. Den har funnits sen 2008... Haha, hjälp. That's quite the time... Hela bloggen handlar ju i stort sätt om min utveckling från i mitten av högstadiet till nu. Från tonåring ---> till kvinna (åldersmässigt alltså... Am I a woman now? No way! I'll always be little Victorygirl). Minns så väl när jag valde mitt så kallade "bloggnamn." Tänkte att jag behövde något som stack ut lite, men som samtidigt speglade min personlighet... Och yeah... Victorygirl blev det. Jag är en Victorygirl.
 
Ja, det var det. Skrivandet tröttnar man aldrig på alltså. I love it. Just nu sitter jag och väntar på att mitt klipp ska laddas upp på tuben. Jag har nämligen ikväll sjungit lite och spelat in. Kände att det var dags för ett till litet sångklipp bland min lilla samling. Jag älskar ju trotsallt att sjunga, so why not. Denna gången kör jag på helt accapella. Avskalat är så himla fint ibland när låten i sig är så melodisk tycker jag. Mm..

Om ni blir sugna på att kolla in min kanal så heter jag Victorygirrrl.. Yes! 

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0