Grummel babbel

Hej... Jag jobbade igår, tre timmar... och jag lärde mig massor. Stressade omkring, var lite vilsen ibland, men jag klarade mig igenom natten, och det är huvudsaken för mig. Allt är nytt... men jag minns de första introduceringsdagarna, då trodde jag aldrig att jag skulle klara det, men nu vet jag att I prooved me wrong. Jag blir duktigare och duktigare för varje pass, och det är inte fy skam för självförtroendet.

Just nu känner jag mig lite nere... I feel a bit down. Jag vet inte varför. Det kanske beror på trötthet, saknad, längtan efter nystart... eller jag vet inte. Det är jobbigt när man själv inte vet vad man går runt och jämrar sig över. Då känner man en viss sorts tomhet. Blä på den.

Det är jobbigt att känna så här. Framtiden ser så sjukt grumlig ut just nu. I DON'T KNOW WHAT TO DO. Jag är ingen pluggtjej som gärna sitter insjunken i en hög med böcker som täcker helaskrivbordet, men jag kan tvinga mig själv att göra det om jag så måste... Men jag har inte hittat det där som jag verkligen vill. Jag menar, IT REALLY amazes me att se att min bror hittat vad han vill. Det gläder jag mig åt, verkligen. Men vad vill jag? Kanske skulle jag gå den där Make Up Artist - utbildningen som jag väldigt gärna skulle vilja gå. Skulle vara så kul att jobba som det och ständigt träffa fina människor.

Ähhh... Jag vet inte. Detta inlägget blev bara jobbigt. Hoppas ni mår bra!  Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0