Bönesvar

Alltså det är jättebra saker som händer just nu. För några timmar sen ringde en person till mig och gjorde mig riktigt glad. Det var arbetsgivaren på det där stället jag frågade om jobb på, ni vet. Är inte det hur otroligt underbart fantastiskt som helst? Hon erbjöd mig att provjobba hos dem imorgon, på tisdag och sen på onsdag. Hur låter det??????? I mina öron låter det såååå bra!! Bönesvar till tusen. Jag är så glad. Gud fixar allting. Ibland kan det kännas så sjukt tomt, men Han kommer när man minst anar det (när man är såååå nära att ge upp) och bara tar tag i saker. Han gör det bästa för oss och ja, Han är helt otrolig!! Truly amaaaazing. 

Nu förstår ni att jag kanske också är lite nervös. Min puls är så hög och jag är som ett litet lyckorus. Detta känns så bra, allting kommer att lösa sig så fint. Jag känner verkligen det och främst av allt, jag kommer växa sjukt mycket i mig själv genom att jag gör detta. Jag tror verkligen att jag kommer få lära mig supermycket dessa dagar och jag hoppas att de som jobbar där kommer fastna för mig och vilja att jag senare ska börja jobba på riktigt *håller tummarna* för själv tror jag att jag kommer stormtrivas. Wow. Fattar inte riktigt vad det är som händer. Jag är så hiskeligt glad, ni förstår nog inte hur. Tack tack tack tack Jesus för att du bara för mig på rätta vägar och fixar allt i mitt liv. Jag älskar dig mest av allt i hela världen. Taaaaack!!!

Aaahhh. Blir helt till mig här. Men nu måste jag hoppa in i duschen och fräscha till mig (big day tomorrow you know :D är det verkligen sant????) och sen titta på X Factor. Hoppas på att programmet tar upp några riktiga talanger :) 
Jaja. Nu var det slutpratat. Ha det gött alla!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0