Birthday party

Hoooola!! Jag klev upp för en timma sen, haha. Snacka om sovmorgon?! Ja ja. Igår var en väldigt lång dag för mig. Vaknade runt halv åtta för att göra mig i ordning, tog bussen runt 9-tiden för att åka in till stan. Där strosade jag runt lite, lämnade in ett CV (YES I DID IT FOR ONCE) och köpte lite grejer. B la köpte jag en foundation som jag fullkomligt älskaaaar. Rätt märke, rätt färg, rätt egenskap... kan det bli bättre??? Den är från Clinique superbalanced makeup. UNDERBAR som sagt.

Igår köpte jag även en present till min fina Lotta som ska firas idag. Nästa vecka fyller hon 19 år, men ska firas av lite tjejkompisar ikväll. Riktigt kul måste jag säga. Sist jag var på någon födelsedagsfest var sjukt längesen så jag ser riktigt fram emot ikväll.

Nu måste jag städa mitt rum. Sen rensa ogräs (lovat mina föräldrar att göra det lite varje dag), sen duscha och fixa iordning mig. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0