Glasses

Hey you awesome people! Är det inte underbart att vakna upp kl. 09.00 då klockan ringer och man känner sig pigg, glad och förväntansfull? Jo minsann, det är ju hur underbart som helst. Har inte känt så på jättelänge men idag slog det mig att detta kommer bli en bra dHar beslutat mig för att ta tag i mitt liv. Oh yeah. Till exemel på onsdag ska jag in till stan och skriva in mig på körskolan. Orkar inte dra ut på mitt körkort längre för jag har insett att det skulle vara mycket lättare om jag hade det. Jag skulle kunna ta mig överallt. Så nu är jag minsann pepp på det.


Idag har jag tänkt att göra lite grejer. Städa mitt rum, söka några jobb och sen kanske ta en liten joggingtur (vill verkligen inte det sista alls, men det är ju just då man ska göra det har jag fått lära mig, haha) Har också tänkt spela in en ny covervideo och lägga upp på Youtube. Har ni missat min kanal så heter den Victorygirrrl och ni är varmt välkomna att kika in där! Med hjälp av min kanal håller jag mitt sångintresse uppe. Jag läste musik på gymnasiet ju och känner att jag inte vill bara släppa allting jag lärt mig (på sånglektionerna alltså), utan jag vill bara hålla allting fräscht, köra på och utvecklas ännu mer. Nog om det, haha. 

 
Lite av min look idag. Mina nya glasögon (som jag personligen älskar) och två par inbakade flätor. Flickigt men ändå lite coolt, haha.

Önskar er alla en sjukt bra dag. Alla ni som går i skolan som kikar in här, lycka till med alla läxor och prov. You are awesome!!! Och ni som då jobbar, lycka till med det med, ni är också AZUM! Kram på er goingar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0