Update

 
Gó kväll alla goingar som kikar hit! Hoppas allt är sjukt bra med er! Jag känner att jag typ inte haft ett normalt inlägg på bloggen på väldigt länge. Jag har senaste tiden bara skrivit massa flumm-inlägg. Tankarna har bara fått styra helt och då har det blivit typ kaos-flumm-blahaha... Haha. Men ibland är det sjukt skönt att skriva av sig. Yes, det är gött. 

Hopp. Annars är livet som vanligt. Söker jobb (måste göra det oftare), chillar hemma och träffar vänner. Men så småningom kommer jag volontära lite på Erikshjälpen här i Norrköping, kul va? Det tycker jag + att jag kommer få lära mig massa saker. Jag kommer stå i kassan, sälja möbler, fixa i ordning bland varorna osv. Så det är sjukt bra meriter jag får genom att vara där (säljaren i mig kommer fram) som sen i sin tur kommer underlätta när jag söker jobb. Hihi... Men angående jobb tror jag att jag kanske har ett napp i alla fall. Vi får se efter nyår vad som händer (håller tummarna för mig själv, haha)

Jupp. En annan och sista sak jag måste berätta är att vi ska flytta till Göteborg till sommaren. YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Yes yes yes yes. Har velat flytta i typ 5-6 års tid och nu blir det äntligen av. Jag kan bara tacka min himmelske Fader. He is the maaaan alltså. Oh, I love him.. so much! <3 Så ja, sommaren kommer bli sjukt epic. Yes.

Nu har jag uppdaterat hur läget egentligen är och som ni förstår kan det bli sjukt mycket mer Victoria-låter-tankarna-styra-inlägg eftersom det är dem som styr min vardag. 

Okej. Dags att sluta nu och krypa till kojs. Imorgon behöver jag vara hur pigg som helst för jag ska städa, träna (yes, peeeeppppppp!), kolla efter mer jobb, och så där... Ja, sen får vi se vad som händer. Men ha det gött. Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0