Trött tjej 93

God kväll! Jag har varit i stan hela dagen. Gick upp kvart i sju, åt frukost, gick till bussen, väl inne i Norrköping gick jag till centralbadet för att motionsimma en timma (något jag aldrig gjort förut men som visade sig vara riktigt skönt). Efter att jag simmat, tagit hand om mig själv: schamponerat håret och bastat och allt sånt gick jag vidare till stan, åt thaimat till lunch och sen begav jag mig till Arbetsförmedlingen för att gå på ett möte. Sen har jag mest strosat omkring och inte riktigt gjort de där vettiga sakerna som jag borde. 

Nu när jag är hemma är jag typ helt körd. Hela kroppen är öm efter simningen (yey, fetaste träningsvärken imorgon då!!), jag har tydligen fått två skavsår ifrån jeansklänning jag hade på mig idag som nu gör jätteont och sen håller jag på att bli sjuk. Halsen är som en knut och halsmandlarna har svullnat upp och jag känner att de gör det mer och mer. Suck! Usch. Palla halsfluss.. Blääää. Men ska la ta och sova snart. Tur att jag ska vara hemma hela dagen imorgon då, så jag kan vila ut och förhoppningsvis tänka på lite andra saker. Mitt huvud bombas ständigt av jobbiga tankar just nu och jag blir så utmattad utav det... Men jag försöker ignorera dem, I do.

Ha det gött alla! Ni är fina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0