Thankful for it

God dag!

Det är skönt att vakna upp och känna att man är hyffsat pigg, att man mår bra och att man är ok med läget. Vissa dagar händer det, I guess. And I am thankful for it. Jag vill ta vara på varenda positiv tanke, every moment of it. 

Idag har jag ätit en supergó frukost (läs: fil med start rosina, té, kokt ägg och fincrisp...Mmmm) Sen har jag spelat lite piano - försöker ju hitta mer inspiration till min låt.. - Sen hade jag tänkt mig gå en promenix. Har börjat göra det mer och mer, gå promenader alltså. 5 km. Så skönt att bara få gå i sin takt och tänka, fundera, reflektera, drömma, be, sjunga ut alla känslor, sucka åt det jobbiga - just deal with it, you know - skratta åt det komiska, le åt det fina som hänt och finns. Gråta och bli av med det tunga, låta Gud få höra hur jag verkligen känner. För mig är det viktigt att Han ständigt får vara med. Du kanske inte är kristen som läser detta just nu, och det är okej. Men jag försäkrar dig om att du missar något som är så värt det. Haha. Det är verkligen ett äventyr. God always sursprises. Han är verkligen helt otrolig och livet med Honom är verkligen otroligt men ändå så verkligt. Jag känner mig jämt så älskad. Hans kärlek bara omger mig. And while his hand is stretching out for mine, he is stretching it out for yours too. 


Lite tankar från idag. Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0