Just ignore this ok

Jag suger jag suger jag suger. ÅÅÅÅHHHHH. Kände bara att jag behövde få det sagt. I'm such a cow. Haha. Jag menar, hur feg kan man va? Åh. Blä. Vill spy lite. Jag AVSKYR att gå med klumpen i magen och bara känna dessa jobbiga känslor hela tiden. Det knäcker mig totalt. Utplånar mitt självförtroende helt. Fy asså. Vill bara typ gå och lägga mig och inte vakna upp. Fy. Känner mig så vidrig och avskyvärd (men nej, det är inte sant... bara för stunden ^^). Jag orkar seriöst inte längre hålla på så här. Jag orkar inte med mig själv. Gud, what's wrong with me?????????? Detta funkar ju tydligen iiiiiiinte. Jag kommer aldrig bli vuxen. Kommer ALDRIG. I CAN'T SEE MYSELF IN THAT DIRECTION. Kära nån. PANIKSLAGEN. AAAAHHHHHH. Ohmy. Jag pallar ju inte. Orka va mig. Orka orka orka. Fy. Jag vill bara gråta nu alltså. Naej. Jag orkar inte det heller och jag tänker VERKLIGEN inte tycka synd om mig själv för det är inte synd om mig. ALLT är mitt eget fel, hallå. WHAT IS GOIN' ON???? Varför? Jag blir seriöst galen. Varför varför varför varför? Jag är mesarnas mes, bokstavligt talat. Fegis_93. What am I suppose to do? Fy. Känns som hela världen ser på mig som jag ser på mig själv just nu. Känns så, det kanske inte är så, men det känns så. Mitt hjärta värker och jag bara AAAAHHHHHHHHHHHHHH. Jag blir frustrerad och ledsen på mig själv. Och det finns en röst som bara säger: You don't belong here. Feel dat. Asså tack så mycket. I know, men jag måste vara här nu så just leave me alone. Fy asså. Jag avskyr att känna så här så Gud, hjälp mig! I need you so much <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0