Fireproof

Jag har nyss sett en av de finaste av filmer: Fireproof som handlar om ett gift par vars äktenskap är trasigt och hur  de lyckas reparera det. Sån fin och ärlig film alltså. Var på väg att gråta flera gånger av sorg och lycka. Den här filmen fick mig faktiskt att inse hur värdefull kärleken är och hur viktigt det är att man faktiskt tar hand om varandra på rätt sätt, respekterar varandra och lyssnar på varandra, litar på varandra och bär varandra i det som är så tungt och svårt. WOW, vilken film och Gud är så fantastisk! Haha. Han kan fixa allt alltså. Han är inte den som tejpar, limmar eller klistrar ihop något som har gått i tu/är trasigt, utan han gör det nytt, fräsch och så mycket bättre. He makes all things new. Han läker det som värkt och gjort ont och sedan gör det nytt. Vilken fantastisk Gud Han är. I love Him! 

Sjukt bra film! Värd att titta på! Jag kan säga att den fick mig att vilja gifta mig ännu mer. Men ojojoj... Det är nog ett tag kvar tills dess. Have not met Prince Charming yet. 
Aja.. Nu är det dags att krypa till kojs och sova som en prinsessa. Haha! Sovmorgon imorgon. Fett skönt!
Kram på er allesammans. Ni är fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0