Dunderförkyld

Tjosan! Skrev ju i förrgår att jag hade börjat fått ont i halsen och nu har jag (två dagar senare) det verkligen bekräftat att det var början till en förkylning. Sitter här med täppa och öm hals. Som tur är åkte föräldrarna mina till affären och köpte hem nässpray  till mig. Klarar mig seriöst inte utan när jag ständigt är täppt. Får värsta paniken när jag ska sova, haha. 

Annars förutom att jag är sjuk, hängig och trött mår jag bra. Har dock varit lite deppig de senaste dagarna (igen), haha. Usch. Vill bara bli av med det och ta tag i mina problem. Yes, and so I will! 

Lite vad jag ville ha sagt. Nu ska jag ta och göra mig en kopp té med massa honung i. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0