A song maybe

I have kinda direction infection... Haha. Och nu har de äntligen släppt sitt nya album som är rätt najs faktiskt. Det finns vissa låtar då hjärtat smälter lite extra när man hör dem, och sen finns det riktigt töntiga boybandslåtar som jag bara vill spy på. Men alla fina söta mysiga ackustiska låtar gör helt enkelt det nya albumet riktigt fint ändå. Det är varierande, och det är ju alltid bra. Alla tycker olika, men jag älskar ju så klart lite mer low beat och ackustiskt.

Nu till något helt annat. Jag var ju hemma idag, tränade (powerwalk + lite styrka, oh yeaaaaah!), och chillade sen för det mesta. Men en cool sak som jag är jätteexcited över är att jag började skriva en låt. Helt sjukt. Har inte hänt på flera månader. Ni förstår, jag är sjukt bra på att börja skriva låtar men sen pallar jag aldrig att göra färdigt dem. Men denna känns faktiskt rätt bra. Gillar ackorden jag plockade ut och melodin. Sen är det bara texten att få till. Jag har skrivit en hel vers, bridgen har inte kommit än, men refrängen har jag fått till mig (bara lite svårt med texten där.. men det kommer så småningom), sååå det är sjukt kul och jag är förväntansfull. Jag kan säga att min låt handlar om alla ni som har dåligt självförtroende - speciellt tjejer. Japp. Så nu vet ni det. Kanske ni får höra den någon gång. 

Ha det gött allihopppppa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0