Disney Fairytale Weddings

Hej! Jag har varit lite off på senare tid, men det är för att jag varit sjuk och inte haft något att blogga om. Dock kände jag idag att det skulle vara kul att skriva ett inlägg. 

Jag blev så sugen på att göra ett "bröllopsinlägg", haha. Konstig jag är! Har egentligen inte någon annan anledning till att klicka in mig på olika brudklänningsleverantörer än att jag är en drömmande ensamvarg som längtar efter kärleken och att få gifta mig (haha, skämt åsido). Det är ju inte så att jag ska gifta mig inom en snar framtid eller så (oh I wish).. Haven't found prince charming yet... men jag blev sugen bara och titta runt på brudklänningar för de är ju typ finast i hela världen!! Jag lyckades klicka in på Alfred Angelo's hemsida och hittade kollektionen "Disney Fairytale Weddings"... Eeehh.. hallå.. kan det stämma in bättre på mig!? Min dröm är typ att ha ett bröllop likt askungen, att vara klädd i en vit stor fluffig vacker och ja, alldeles underbar klänning. Hihi! Ja, ni märker ju hur jag blir.. alldeles töntigt tjejig. Här är i alla fall kollektionen:




Ja, visst är de helt magiska allihop på sitt sätt. Om jag blir tvungen och välja tycker jag nog mest om den ovan (alltså den sista).. Den är väldigt enkel upptill med broderade pärlor och sedan faller bara tylltyget ner så där vackert. Dessutom har den mycket släp, me like a lot!! Ja, den är verkligen sagolik. Alla klänningarna är det.
Dock dröjer det några år tills denna dag kommer, då det är dags att hitta den perfekta klänningen. Har som sagt inte hittat min prins än. 

Kram på er friends of mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0