Euphoria

Hello my very fine readers! (Ja, några få är ni i alla fall och er tycker jag om)
I skolan är det full fart (läs: MUSIKALREPETITIONER) och det går upp och ner hela tiden. Men det är riktigt roligt emellanåt. Att ha egen mygga fäst i pannan och stå på stora scenen på Östgötateatern är överväldigande, spännande och väldigt läskigt. Man får verkligen känna på det här med att vara musikalartist och ja, jag älskar det. Därför måste jag ta vara på varje tillfälle där på scenen och verkligen spela ut, för jag tror nog inte att jag kommer göra något sådant igen. Det gäller att fånga dessa dagar och leva ut dem till fullo.

Till något annat. Studentbalen är ju nästa vecka så jag och mamma åkte till stan efter skolan igår och köpte det saknade. Det blev skor (jättefina), smycken, studentklänning och smink. Jag har världens snällaste mamma faktiskt som lägger så mycket energi på mig och allt som har med studenten att göra. Hon planerar och fixar. Hon är fin! (Tack mamma!!)

Nu väntar jag bara på att Eurovision ska börja. Full av förväntan ser jag väldigt mycket fram emot att se Loreen sjunga Euphoria. Numret är så bra! Hon är ett säkert kort för Sverige på alla sätt. Koreografin är jättecool och utstickande samtidigt som hennes vokala insatser är otroliga. Låten är väldigt enkel, men sätter sig ändå på hjärnan vilket är extremt bra! Tror det kommer gå hem i Europa faktiskt. Därför peppar vi nu Sverige och håller våra tummar! HEJA LOREEN!!!
En liten bild från april som visar lite hur jag känner just nu. Life is kind of sweet right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0