Get out of my head and fall into my arms instead

Shot me out of the sky, you're my kryptonite
You keep making me weak
Yeah, frozen and can't breathe

En liten facelook från dagen. Har blivit förälskad i rosa läppstift alltså.. Det är superläckert nu till sommaren.. whoho! Gjorde en väldigt enkel sminkning som ni ser. Förutom läppstift har jag lagt på rouge, maskara och samt fyllt i mina bryn. Här har jag alltså inte använt någon foundation.. varför? Jo.. just för att jag inte vill att min hy ska se ut som skit på balen.. hehe.. för det gör den nu nämligen.. Jag har haft så många pormaskar och finnar de 3 senaste veckorna alltså... Beror säkert på vädret.. haha.. Nej men, har faktiskt ingen aning. Anyways skippar jag foundationen just för att förebygga oren hy.

Annars så taggar jag musikal nu. Jag taggar fastän jag är supernervös!! Man kan inte göra annat. Tror musikalen kommer vara grymt rolig när vi väl sätter ihop det och allt rinner på som vatten. Yes, I believe in that.

Hoppas ni har det fint. Kram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

this or that? :)

http://fotokobran.se/2012/may/this-or-that.html#comment

2012-05-22 @ 21:46:33
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0