Suddenly it's that day

Ok... Den här klänning klår de föregående. Det här är ju drömmen!!! Wow. Den är helt enkelt mer underbar, precis så jag skulle vilja ha den. Den är enkel fast ändå inte.. den är mitt i mellan. Den har sina broderier, sitt "fallande tyllsläp" och sina fina knappar där bak i ryggen. Den är verkligen romantisk på alla sätt och vis.. också otroligt vacker, precis som en brudklänning ska vara!! Wow (igen), jag skulle verkligen vilja se ut så där, klädd i den där vackra silvervita saken. Då skulle jag känna mig vackrare än någonsin, och det är ju det som b.la är meningen. På bröllopsdagen ska man vara så vacker man någonsin kan bli. Hihi.. Hjälp vad jag går igång... Det är bara för att jag ska få följa med Stina (min ungdomsledare i kyrkan) när hon ska prova ut olika brudklänningar nästa veckan.. Därför blir jag så excited!! 

Titta på den finaste brudklänningen jag sett i hela mitt liv!!




It's breathtaking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0