Glömskan

Hej... Jag har haft en av världens sämsta morgnar, verkligen. Jag vaknar runt 10-tiden, känner mig helt mör, tittar mig i spegeln. Ser för hemsk ut med gårdagens smink - maskara och ögonskugga under ögonen (ååå, vad fint....) Sen får jag i mig några mackor till frukost, vill inte ha något att dricka vilket senare leder till att jag får huvudvärk (ja, rätt åt mig), sen kanske 2 timmar senare ringer min vän Alicia och undrar var jag är någonstans, jag säger att jag är hemma och hon frågar chockat mig: "varför är du hemma, vi skulle ju öva idag inför imorgon?"
Japp. Jag har alltså glömt övningen i kyrkan och förstört för dem som ska vara med imorgon. ÅH GREAT! LOVE MY LIFE. 

Ni förstår, det här är typiskt Victoria.. Jag glömmer viktiga saker väldigt lätt och jag avskyr det. Sitter nu här och jämrar mig med jättedåligt samvete, huvudvärk och trötta ögon... och en tragiskt seg hjärna. Åh, vad sur jag blir på mig själv. JAG VILL INTE LEVA IDAG. Jag vill gå och lägga mig igen, sen vakna upp imorgon. 

Åhå, vad jag beklagar mig... MEN THAT'S LIFE, It has its up and downs. 
Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0