MIKAs makeup academy

Hej. Jag sitter i min säng just nu och "nattsurfar", haha. Jag söker på Make Up Artist-skolor och jag har verkligen hittat ett kap. Det är värsta drömskolan att gå på. MIKAs MAKEUP ACADEMY heter skolan och den verkar verkligen superbra. Givetvis kostar det skjortan, men i priset (65.000... Yes, I need to work hard) ingår smink för ca 19.000 kr - WHAAA!! Så awesome.. Det kittlar i mina fingrar! Skolan är grundad av Linda Mehrens som har grundat skolan, är rektor och samt lärare på skolan. Hon har designat egna makeup tools med hög kvalitén som ingår i priset, och de verkar helt magnifika. Looooook!!!

lm-01
SÅÅÅ FINA!!! Vill typ bara gå på skolan för borstarnas skull.. Haha nej, för utbildningen så klart. 
Jag drömmer lite nu som ni kanske märker. Det skulle verkligen vara superroligt att arbeta som professionell make up artist i framtiden, i alla fall för några år. I would love it!
Aja.. Jag får väl fortsätta drömma nu. Dags att sussa. Det är ju skola imorgon.
Hoppas ni haft en lika fin helg som mig. Jag är verkligen hur tacksam som helt över min, över allt mina nära har givit mig.
Nu börjar de vuxna livet. Haha.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHA! Jag tänkte skriva det, men ne, jag ångrade mig xD hahaha

2012-03-10 @ 13:49:56
URL: http://mathildabjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0