En liten lista

1. Hur gammal är du om fem år? Om exakt 5 år blir jag 24 år (gaaalet)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min familj

3. Hur lång är du? Jag har inte mätt mig på ett tag, men skulle chansa på att jag är 176 cm (dvs lååång, det räcker & blir över...)

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Minns inte vad den heter...

5. Vem ringde du senast? Telefonbanken

6. Vem ringde dig senast? Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Nästan :D i princip klar!"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på... att smsa kan bli så opersonligt ibland...

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? För en halvtimma sen

11. Vilken ögonfärg har du? Jag melerade ögon, en blandning av grönt & blått

12. När vaknade du i dag? Kl 11:30... My bad!

13. Vilken är din favoritjulsång? O Helga natt/ O Holy Night

14. Vilken är din favoritplats? Göteborg

15. Vilken plats föredrar du minst? Finspång

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har jag ett jobb som jag trivs med, är lyckligt gift och har barn

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken och sånt

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När pappa sa något dumt vid köksbordet för några timmar sen

19. Hur stor är din säng? Ca 90 cm bred, vilket är lagom för mig

20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med så klart!

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st

23. Hur många landskap har du bott i? 2 - Västergötland & Östergötland

24. Vilka städer har du bott i? Göteborg & Norrköping

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor

26. Är du social? Jag är väldigt social när jag väl är ute och träffar folk tycker jag själv, men ibland kan jag också bli lite blyg och osäker... Det beror på hur jag mår

27. Vilken är din favoritglass? Kalla mig tråkig, vaniljglass är och kommer alltid vara den godaste glassen!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Mammas cheesecake

29. Tycker du om kinamat? Ja

30. Tycker du om kaffe? Ja, särskilt på eftermiddagen/kvällen då man känner sig som tröttast

31. Vad dricker du till frukost? Oftast te med honung i eftersom det är bra för rösten

32. Sover du på någon särskild sida? Nej, jag varierar

33. Kan du spela poker? HAHA nej

34. Tycker du om att mysa/kela? Kanske jag gör

35. Är du en beroendemänniska? Nej

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner, jag vet i alla fall om en som fyller år samtidigt som mig... Lite roligt!

37. Vill du ha barn? Ja, det är väl klart!!

38. Kan du några andra språk än svenska? Hyffsad engelska (behöver bli bättre) och grunderna i spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tack och lov!

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst kläder och smink, men ändå går alla mina pengar åt till mat...

42. Äger du dyrbara smycken? Nej, jag är inte smyckestjejen...

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Har inget för tillfället, tittar inte mycket på tv nu för tiden

44. Kan du rulla med tungan? NEJ!!

45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns otroligt många... Malin i min klass är en lustig människa

46. Sover du med gosedjur? Nej

47. Vad har du för ringsignal? Homesick av Kings Of Convenience

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min tröja

50. Flirtar du mycket? Nej, jag vet inte hur man gör

51. Kan du byta olja på bilen? Ja

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? No

53. Vilken var den senaste boken du läste? Övertalning av Jane Austen

54. Läser du någon dagstidning? Nej, men jag borde göra det

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Hahaha... nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P1

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet inte.. var ett tag sen

59. När var du i kyrkan senast? Förra söndagen

60. Är du lycklig? Ja, det är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0