Too much

Jag försökte skriva några inlägg här förra veckan, men det blev inte så. När jag läste igenom dem insåg jag: jag bara wainar. Det är sant! Det är det enda jag gör nu för tiden, wainar. Är så oerhört trött på skolan förstår ni. Lusigt, eller hur? Detta är ju bara andra veckan in på terminen kanske ni tänker. Ja, det är det... men varje dag är en ren utmaning! Jag förstår inte riktigt hur allt ska gå vägen. Känns som vi måste springa 1000 mil innan vi blir klara med förberedelserna inför SON-projektet... Och det värsta av allt är att vi inte hinner springa de där milen ens... Om 2 hela veckor är det premiär. Kära nån.

Nu försöker jag få någon motivation till att plugga. Det är musikhistoriaprov imorgon och ja, det är på hur mycket som helst och jag kommer inte få betyget jag vill, det vet jag... IT IS JUST TOO MUCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0