2012

Hej hopp allesammans! Long time no see. Men jag kan säga att jag haft ett riktigt bra slut på 2011 och hitintills en väldigt väldigt väldigt bra början på år 2012. Kan inte fatta att ett år går så snabbt. Käre värld. Tror ändå att år 2012 kommer bli ett riktigt bra år för mig och alla andra människor som lever i denna värld. Jag tror (talar mest utifrån mig själv eftersom känner och tänker som jag gör.. haha!) att jag kommer åstadkomma saker som jag inte trodde var möjligt. And I'll keep that in mind this year, och jag låter min lilla 2012-tanke förbli en mening, så kort. För den innehåller nämligen väldigt mycket. Jag hoppas att ni också har några positiva tankar om detta året! Y'all deserve it, you're worht it! Jag hoppas också att ni hade en fin nyårsafton!!

Nu sitter jag i Biblioteket för att döda lite tid. Jag väntar nämligen på att klockan ska bli 13.00, för då ska jag på SON-möte med mina kära vänner i kostymgruppen. Det kommer bli jobbigt på alla sätt, men ändå skönt att vi tar itu med det och beslutar om saker. Efter den här dagen kommer jag nog känna en liten lättnad även om det är way to much to do ändå. Men ju mer man tar itu med desto mindre känns bördan. Vist sagt, Victoria!

Det var det jag kände för att skriva. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0