I feel great

Hej hello hola bonjour! Måste säga att jag tycker att det är riktigt roligt att det tittar in nytt folk. Det ger mig bara mer motivation till att skriva och filosofera lite kring vardagen. It makes me happy! 
Sen sist har jag pluggat rätt mycket. Igår var vi ett gäng tjejer hemma hos Tuva och försökte få saker och ting gjorde. Det funkade rätt bra, men det blir ju alltid lite mer tjejsnack än plugg. Vi åt god korvstroganoff och pestopasta, suuuupergott! Föredrar att dela upp plugget lite. Det är bra att plugga själv, men ibland kan det vara jättebra att diskutera med andra. Jag drar väldigt mycket lärdom av det.

Idag har jag också pluggat i flera timmar. Det är bara två dagar kvar tills kanonprovet i svenska B. Håller tummarna lite för mig själv. Det måste gå bra för jag ger verkligen järnet här och är värd ett bra betyg (tycker jag själv ^^)



Trötta tjejen over here, believe me. 
Men jag är glad i alla fall, det är det enda som betyder något just nu (och mina nära och kära så klart!)
Nu ska jag sova
Ha det fint 
Ni är bäst
Tack alla vänner för allt stöd ni givit mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0