I run to you

Hejsan!! Jag har sämsta inspirationen just nu när det gäller ALLTING... och jag känner att det ska bli så underbart med lov nästa vecka. Då ska jag passa på att åka bort lite, fly allt plugg för bara några dagar och chilla (för åååh, jag har så mycket plugg som sen väntar på mig hemma...)

Just nu lyssnar jag på lite sångläxor på youtube. Jag har fått massor nytt av min sångpedagog. Massor underbara musikallåtar: Defying Gravity - Wicked, I still Believe - Miss Saigon, People - Funny girl.. Sen också en låt av kära Whitney Houston som precis gått bort (det är så förfärligt sorgligt att det värker i mitt hjärta) Run to you heter låten och är en av hennes absolut finaste kärleksballader. Så jag kommer vara sysselsatt framöver... hehe!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0