Don't stop believin'

Sweet... Jag har gjort massor av roliga saker på senaste tiden... och just nu tänker jag på allt mellan himmel och jord (hahaha.... random...) Jag skriver osammanhängande, så därför gör jag en lista.
- Hela förra veckan hade jag och min underbara klass premiär för vårt alldeles egna SON-projekt "Here comes the SON" och vi hade hela 6 stycken skolföreställningar och sedan en extra stor konsert på lördagen. Jag levde verkligen förra veckan.. Jag har nog inte varit så lycklig som jag var då på väldigt länge. Det är det coolaste och roligaste jag någonsin varit med om
- Förra veckan hade jag inga läxor, jag var inte ens i skolan, vilket lett till att jag (under den här veckan) inte orkar ta tag i saker, jag har blivit så laaaat
- Mina lärare har gett mig massor av plugg framöver... 
- Jag är trött på skolan
- Jag älskar musik, vill hellre öva sång och piano om dagarna
- Jag börjar helt seriöst bli vän med min egna röst igen, vilket känns underbart
- Idag när jag övade gick det jättebra!
- Imorgon när jag har sånglektion ska jag se till att det går minst lika bra
- Jag längtar redan till solistkonserten på tisdag
- Jag befinner mig i ett litet förvirrat tillstånd som jag inte riktigt kan ta mig ur... än
- Trots att jag känner ångest och lever lite för enkelt i mina känslor försöker jag se livet ur en positiv synvinkel. Det får mig att våga tro och hoppas lite mer... Att det omöjliga faktiskt inte är omöjligt, utan möjligt. 

Period.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0