New years eve

God dag på er!! Hoppas ni alla mår bra! Om jag ska vara ärlig borde jag egentligen säga godmorgon. Gick upp för en halvtimma sen. Är så sjukt trött. Lägger mig typ halv två varje natt. Not good for the head. Haha. Så nu har jag fått i mig lite kaffe, någon macka, knäcke och fullkornskex. Mums!

Jag blev så otroligt sugen på att skriva ett blogginlägg. Och som det bloggas just nu. Alla nyårsinlägg är inspirerande att läsa, att se sminkningar, klänningar, skor plus övrig utyrsel. Ja oh vad fina alla kommer vara. Hur firar ni in det nya året? Blir det brakfest eller kanske mys hemma hos någon med vänner/familj? Själv drar jag min kos till Göteborg för att fira med kyrkan. It will be crowded and totally crazy and awesome. Haha. Det kommer bli jättenajs. Kommer fira med de bästa. Love it! Blir bäzzzzt!
Och jag har ju hittat världens finaste klänning!!! Alltså den är helt underbar. Kolla bara!


Från BikBok. Första gången jag såg den blev jag så förälskad, men efter att jag kollade priset blev jag ledsen. 699:- var för mycket!!! Så jag väntade ett tag och sen i förrgår såg jag den på rean och jag bara.. TACK GUD! Haha. Den var sänkt till halva priset så 350:- spänn... Catchinggggg! You should know, denna klänningen är verkligen jag. Love it! It's so sweet och jag älskar att den är krämfärgad. Jag menar, alla har typ svarta klänningar (eller de flesta i alla fall) och jag måste säga att jag själv har tröttnat lite på det och sen tycker jag att den färgen är lite hård så jag ville i år testa på något nytt, så denna blev ju prima. 


Till denna helt magnifika kreation tänkte jag ha en svara strumpbyxor för att förvintra den lite och matchar med svart kavaj och högklackade skor. Tror det blir mina svarta monsterskor (haha... ajj ajjj!). Sen sminkmässigt tänkte jag att jag ändå vill ha ett rätt cleant ansikte, ögonen lite smoky a la 20-tal, lite glitter, contouring, rough, kanske lite röda läppar.. ja!

Men nu till det svåraste... håret! :S Är verkligen sämst på hår. Brukar alltid ha det utsläppt, men det vill jag minsann inte ha i år... so booring. Vill ha någon fin uppsättning/halvuppsättning. Ska locka det ikväll, that's for sure. Har hittat lite inspiration på google i alla fall.
 
 


Dessa två är superfina... men kanske lite för fina?! Ja, för mig är de nog det. Kommer nog köra på att locka hela håret ikväll, sätta upp det i en knut innan jag går och lägger mig och imorgon släppa ut det väldigt enkelt. Kanske genom göra en enkel inbakad fläta i överhåret där bak? Det låter sweet in my ears.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0