Jaha... en favorit i repris

Heeeeej! Jag mår mycket bättre nu än sist då jag skrev ett inlägg... Som tur är.... Men jag kan ju säga att jag är den största mesen världen någonsin skådat. Asså vad är det här?! Jag orkar inte bli mer besviken asså. Men men, I'll keep going until I'll make it. Sitter i stan nu, har varit här enda sen de öppnade. Hade stora förhoppningar och höga krav och förväntningar på mig själv och saker och ting visade sig inte alls bli som jag tänkt mig. Ingen nyhet då, har hänt förut MEN jag tänker inte hänga läpp över detta, utan jag ska fortsätta och tvinga mig själv ut i det osäkra. Yes. Imorgon bär det av igen & då ska jag se till att jag är duktig och glad, positiv och trevlig.. Ohyeah pepptalk here we go. Något som gjorde mig glad i alla fall var att jag inhandlade nödvändigheter på rean. Då blev jag glad, så den här dagen är inte megadålig (bara liiite).
 
Ähhh.... Slut på allt gnäll. Jag ska se till att ha en megafin kväll med te och kanske lite serietittande.
 
Ha det fint ni underbara människor! Kram i vintermörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0