Happyyyyyy

Hello!!
Idag har jag den bästa dagen på länge och jag är så lycklig!!! Gud är ju god. Haha.
Idag har jag varit på stan och frågat lite om jobb (yes, bra jobbat!) och haft det fint. 
Har inspirerats mycket av att titta i alla affärer. Och all denna snö har fått mig att längta så mycket till julen, kan ni tänka er? Haha. Jag var bara för en vecka sen jätteopepp på jul och nyår, men nej, nu längtar jag minsann och det känns skönt för det är ju snart. Jag är så pepp att jag håller på att göra en jullista här på spotify. Den heter My Grown Up Christmas List, bästa namnet eller hur? Love that song by the way. Funderar starkt på att lära mig den och sjunga in den och sen ladda upp på tuben. Vore nåt. Haha. Aja. Ska inte babbla på mer.

Men jag är glad, fridfull, nice. Åh. Så skönt att känna så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0