Culiiiiieeez

Curls waiting to be let down. Jag har lockat håret idag och det tog typ 3 timmar och ännu är jag inte klar. Har pyttelite av överhåret kvar, men tänker att det får jag locka klart imorgon så att det ser fräscht ut. Snacka om att jag är excited. Detta kommer bli så fantastiskt. Loooove it! Ser framemot och träffa alla underbara människor. 
Vi ska vara på en skola, alla har med sig lite mat så det blir lite knytis, sen är det underhållning som står på schemat, lovsångskväll/natt, fyrverkerier, gott-nytt-år-kramar & pussar (kanske?!) och sen partyyyy!!! Ser sååå framemot det. Det kommer bli toppen! Tummen upp.

Nu snart måste jag sova. Ska bara kolla lite mer pretty little liars. Mmmm...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0