Chhhicken currrrrryyyy

Hellö! Homegirl här.. Haha. Håller just nu på att städa rummet och samtidigt lyssnar jag på stämningsfull julmusik och blir lite varm på insidan. Behövs ju i såna här kalla tider. Snön har ju kommit (surprise, no?!) liksom. Haha.
Annars idag ska jag packa för IMORGON ÅKER VI TILL GOA GÖTEBORG, my hometown. Love it! Finns ingen stad som ger mig större lycka alltså. O så får jag ju träffa min kära Mathilda och alla andra fantastiska vänner. Fy vad jag har saknat dem den här hösten alltså, så det gäller för mig att krama om dem ordentligt. 


Just nu väntar jag på att min kyckling ska tina. Tänkte göra lite ugnstekt currykyckling och sen äta råris till. Det gäller att vara nyttig dessa dagar. Det har jag försökt vara i snart två månader nu ^^ och det har gått lite upp och ner. Men det viktigaste av allt är att jag typ inte äter några bakelser ALLS i veckorna och så småäter jag inte. Sen försöker jag undvika att proppa i mig massa mackor... Ain't no good for me. Men annars försöker jag att njuta av maten så fy vad gott det ska bli med kyckling. Mmmmmumma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0