Slingat hår

Hej! Kände att det verkligen var dags att fräscha till designen lite. Jag gjorde mitt bästa och satte ihop denna stilrena, lite höstiga designen och jag är nöjd. This will do it for now. Haha. Annars lyssnar jag på lovsång och surfar runt. Kollar på frisyrbilder på Google. Jag ska nämligen klippa mig på onsdag, eller toppa håret snarare... Men jag har kommit fram till att jag också vill slinga det. Äntligen! Så länge som jag velat göra det men inte riktigt vågat eller haft råd, men nu när jag har tjänat ihop lite pengar är det roligt med lite skillnad och uppfräshning och jag har tänkt något i stil med detta:



Kommentarer
Postat av: Evelina B

Designen är jättefin. Precis så där höstmysig som du skrev :)

2012-08-10 @ 14:11:00
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0