Who the son sets free is free indeed

Hejsan!! Idag var jag och skrev in mig på Arbetsförmedlingen. Äntligen är det gjort!! Det känns otroligt skönt att jag har börjat ta tag i lite saker nu. Hösten ser rätt positiv ut. Jag litar på att jag kommer få jobb, på ett eller annat sätt. Det kommer ju bli superbra detta.. Haha. Whohooo.. PEPPPPP! Haha.

Annars nu sitter jag och lyssnar på lovsång - Can't hold my love back from you - I've gotta sing I've gotta sing, sing my love. Älskar att lyssna på lovsång och sjunga och dansa till. Bara go crazy, wow vad underbart det är. Vissa av er som läser detta kanske tycker att jag är jättekonstig, men faktum är att jag bara älskar Gud så mycket att jag vill sjunga och dansa inför Honom för att visa all tacksamhet och kärlek. Det är underbart! Sådan frihet som jag känner i mitt hjärta och som jag har i Honom går inte att finna någon annanstans. You make all things work together for my good, your love never fails. 



Kommentarer
Postat av: Evelina B

Åh stora tjejen! Duktig du är :)

2012-08-21 @ 00:11:59
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0