I have actually dyed my hair!!!

Jag i mitt nyslingade hår, åh vad jag älskar det. 

God eftermiddag! Kom precis hem ifrån stan där jag spenderat några timmar med min bror. Idag har jag hunnit med att klippa och färga håret, vilket känns underbart. Istället för en förändring ser man snarare en förstärkning av mitt sommarblekta hår. Madde (min underbar frisör) färgade slingor i både guld och blont, vilket jag tycker ser jättefräscht ut. Wooow, I just love my hair. Tycker det känns underbart att vara lite ljusare. 

Förutom att jag har varit hos frisören så har jag och min bror hunnit med att gå lite i affärer och jag lyckades spendera ett presentkort från Åhléns som jag fick av kusinerna i studentpresent. För det köpte jag en axelremsväska och en borste. Nödvändiga grejer! Check them out:


Gotta love the bag
Så nu är jag en hårnyans ljusare och en väska och en borste rikare vilket känns väldigt bra! Love my life!
Ha det bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0