Frukost...

Morsning korsning or morning morning!
Hoppas allt är bra med er som råkar läsa detta.. Haha! Känns som det endast är jag som läser mina inlägg, men det är ju egentligen mig bloggen är till för. Det är liksom roligt att kunna titta tillbaka vad man gjort under åren. Se vilken depressed teenager man varit.. Haha.. Kära nån. Som tur är har allt det vänt. Nu mår jag så bra!!! Jag är positiv till framtiden. Det ska bli så skönt med förändring, att faktiskt få känna sig vuxen (tänk att jag säger så... vad gaaaalen jag är.. haha) och få ett jobb för YES jag ska få ett, på något sätt. Whohoo!! *PEPPTALK*

Imorse var jag för lat för att göra iordning värsta goa nyttiga frukosten så jag tog fram mixern och gjorde en smoothie... Mumma, vad gott det var!! Mixade blåbär, hallon, grekisk yoghurt och vaniljyoghurt och det blev fantastiskt. Ni borde testa!! Det är ett jättebra sätt att äta frukost på ifall man inte känner sig så hungrig eller om man är lat - för frukost måste man äta i vilket fall. Jag förstår inte människor som inte kan äta frukost på morgonen och som går till skolan/jobbet utan att ens stoppa i sig en banan. Hallåå?? Hur klarar ni er under dagen egentligen? Om inte jag äter frukost blir hela min dag förstörd. Jag blir seg och vill bara ligga i sängen och sova. Haha, men det kanske bara är jag.

Aja.. det var dagens tes. Hoppas ni njuter av de sista sommarveckorna nu. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0