Free.

Det är kväll. Ja, den sista sommarkvällen för många. Imorgon är det måndag, vilket innebär skolstart för de flesta. Känns som om man borde packa väskan så man är redo inför imorgon... Men nej. Jag ska ju inte dit, nej. Jag har ingen skola att gå till längre. Den 15:e juni blev jag ju fri ifrån den. Hjälp. Jag har svårt. att. fatta. att. det. är. sant. Vad kommer nu? Jag har ingen aning. Jag ska hitta ett jobb så jag kan försörja mig själv och nu till hösten ta körkort. Sen ska jag nog äventyra en del. Åhhh. Detta är så sjukt overkligt, tro mig. Jag tar verkligen ett steg ut i vuxenlivet nu. Det känner jag på insidan. Och det finns en känsla som säger mig att allting kommer ordna sig, på ett sätt eller annat och jag litar på den känslan. Yes, det gör jag. Detta kommer bli ett underbart, coolt, annorlunda och spännande år. It will be awesome.

Imorgon drar jag till stan och skriver in mig på arbetsförmedlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0