Father of the bride

Hejsan! Det är kväller och även om det regnar tycker jag att det är riktigt mysigt. Jag sitter i min säng som är nybäddad med rena lakarn, vilket känns underbart! Älskar den känslan då man man kryper ner under täcket, då det doftar nytvättat. Mmmh. Samtidigt som jag sitter här tittar jag på film; Father of the bride, en av mina favoriter faktiskt. Den får mig att tänka lite hur mitt bröllop kommer se ut. Ni förstår (om ni inte redan förstått) att jag är den typiska jag-vill-gifta-mig-och-ha-det-finaste-bröllopet-ni-kan-tänka-er-tjejen. Minns som liten att jag drömde att jag var prinsessan i nöd som räddades av prinsen som kom ridandes på en vit häst och vi gifte oss och sedan levde lyckliga i alla våra dagar. Haha, låter det inte romantiskt? Jodå, det tycker jag med. Dock har jag fått höra att det aldrig kommer bli så, men jag struntar i det. Det kommer åtminstone kännas så har jag envisat mig om. Det kommer kännas som om han räddar mig. He will save me from myself, från min ensamhet.

Haha. Jag är en riktig drömmare jag. Nu ska jag fortsätta titta på filmen och sen gå och lägga mig. Imorgon bär det in till stan till frisören. Äntligen ska jag göra någonting åt mitt hår. Ha det bra alla människor! Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0