Without

Godmorgon! Här sitter en seg liten filur... Inte mycket sömn i natt. Jag funderar så otroligt mycket på livet just nu.. och den snara framtiden som kommer. Det är nog inte så konstigt egentligen. Jag tar ju studenten om cirkus 2 månader (GALET!!!!!!!) Sen är jag liksom fri och göra precis vad jag vill. Kära nån! Under högstadiet minns jag hur skoltrött jag var och hur mycket jag längtade efter att sluta skolan och ta studenten.. Men nu när slutet är så nära känner jag mig väldigt kluven. Det kommer så klart vara underbart, hjälpe mig vad jag kommer tjuta, skratta och jubla. Wow. It will be awesome! Sen kommer det även vara lite läskigt också.

Nog om det. Just nu gör jag mig i ordning inför dagens bravader. Jag och pappa ska dra in till stan. Jag ska nämligen vara med på Steven's i kyrkan i eftermiddag. Jag ska sjunga i kören och det ska bli jätteskoj!
So now I better put some makeup on!

See ya!



En-rätt-nyvaken-Victoria-utan-smink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0