Käre Gud, tack för allt

Lite bilder jag tog idag. Perfekta ljuset och motivationen came back. De beskriver typ lite hur jag känner mig just nu. Jag är inte deprimerad längre. Det är så underbart. Jag gillar verkligen inte känslan av att lyckan är helt försvunnen, att man inte kan hitta den. Jag kan frimodigt säga att Gud hjälpt mig hitta den. Han har verkligen lyft upp mig och mitt självförtroende OTROLIGT MEN SÅ FANTASTISKT mycket. Jag känner mer och mer var dag som går att jag trivs med mig själv. HE IS AWESOME!!! Jag kan inte tacka Honom nog för vad Han har gjort i mitt liv.
Aaaaah... Jag blir helt till mig. 

Käre Gud,
Tack för allt du gjort för mig
Jag är så tacksam, jag kan inte beskriva med ord
Tur att du ser igenom mig
Jag kan knappt tro att det är sant, att jag blivit så stadig i mig själv
Allt är tack vare Dig
Tack
Jag älskar dig
Tack igen
Amen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0