Rena lakan

Det är dags att sova. Ligger i min säng som är nybäddad. Jag har bäddat med rena lakan.. De doftar god sömn så jag vill faktiskt bara sova och drömma om fina saker. Kanske drömmer jag om att en dag väldigt snart få reda ut ett och annat... eller bara träffas och prata ut om saker. Just nu känner jag helst att jag inte vill, eller jag vill, det är bara det att det känns jobbigt. Jag är inte bra på att våga möta jobbiga saker, jag backar mer än gärna om jag ska vara ärlig. Men någon gång ska jag vara modig nog. Man blir ju trots allt starkare av att göra saker man inte riktigt vågat göra innan. Det får oss att våga göra ännu mer och självförtroendet växer. 

Nåväl.. Detta får jag fortsätta grubbla på i natt när jag sover i mina rena lakan. Haha! 
Kram på er alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0