nnnanana

Hej hej mina vänner! Hoppas att ni mår bra och njutit av helgen. Jag har haft fullt upp och till och med åkt på en förskylning, en kraftig sådan dessutom. Blääähää.. Men man ska inte klaga. Man kan ju faktiskt friskna till också.
Denna helg har jag varit i Linköping hos min fina vän Olimpia. Jag hjälpte henne med att underhålla och vaka över några 10-åriga tjejer (däribland hennes syster) som skulle ha tjejkväll. Jag och Limpan (som jag kallar henne.. höhö) bakade givetvis inför kvällen. Det gjordes mängder av cupcakes med frosting, kladdkaka, chokladmuffins. Sen bjöds det också på tacos och godis. Tjejerna sjöng karaoke för full hals, skrattade och myste tillsammans till film. Låter det inte som en riktig tjejkväll? Jo minsann, det gör det!

Nu snart någon gång ska jag sätta igång med plugget. Kära nån, (som jag alltid säger) det är ju naturkunskapprov på tisdag. I better get going, om ni förstår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0