What you want to do with your life

Kära vänner, vad gött livet är just nu. Allt bara rullar på för mig. Och jag har ju inte fått nässelutslag på två nätter nu, vilket är UNDERBART! Tänk om de verkligen försvunnit helt??? Om det så vore (vilket jag hoppas på) skulle jag inte kunna beskriva min lättnad. 

Igår var det feeeeeeest. Och det var helt galet. Japp. GALET. Var inte där så länge, hann dansa lite och prata med glada människor (haha). Sen var klockan för mycket och det var liksom dags att ta tåget hem. Rätt värd kväll ändå.

Nu mina damer och herrar ska jag inte sitta och tjööööta mer. När jag kom hem igår gick jag raka vägen upp till sängen och somnade bums, så nu ser jag jättefräsch ut med dagen-efter-smink, haha. (NOT)

Ha det så länge!

Try to remind yourself who you are
What you want to do with your life



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0