Update

Hej hej! Inte så mycket liv här. Men jag har som sagt fullt upp med att öva sång och på monologer. Jag har fullt upp hela tiden, och jag tror jag tycker om det ändå. 

Igår var ingen bra dag. Jag ville slänga mig i väggen, sitta kvar där och aldrig ta mig loss. Jag var så arg på allt och alla. Usch, vilken dålig dag. Dock blev den bättre på kvällen med trevligt sällskap. Jag säger bara DPS, vi äger fett!!!!!

Idag har jag haft en bättre dag, men humöret har åkt berg - dalbana, kul va? ALLTID. Haha. Jag vaknade i alla fall upp i en fin lägenhet. Malin & Olimpias. Den är jättefin och jag vill typ bo där jag med. Mmmm. Idag köpte jag också en väldigt fin söt liten diktbok. Den är lite töntig kanske, men så fin ändå. Jag är ju som jag är som så många av er vet. Hihi.
Hoppas ni har det fint och att inte skolan suger musten ur er totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0