Performance anxiety

Den här eviga söndagen. Jag har suttit framför datorn hela dagen (givetvis har jag haft en massa pauser så klart) och skrivit uppsats. Etik. Problem. Suckar. Ingen motivation. Massor av motivation. Ångest. Betygs-pressure. Ännu mer suckar. Tänker på annat. Vill gömma mig i en garderob och sedan krypa ut nästa vecka. Jag vill till Göteborg, till de finaste människorna i världen. Jag tycker att saker är jobbiga. Jag vill gå och lägga mig. Jag vill inte gå och lägga mig. Jag är upp-och-ner. Jag vet fortfarande inte vad som händer. Jag skrattar. Jag gråter. Jag ler. Jag skrattar igen. Jag skriver av mig (nu) i min fina anteckningsbok. Lyssnar på Birdy som skriver underbara låtar. Jag sjunger hela tiden för att lätta på det tunga. Jag gör mycket. Jag är en knasfröken. 


Titta bara. Oh kära nån!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh. Vad du är vacker och tokig. Jag bara älskar dig min kusin. Puss

2011-09-30 @ 22:36:13
URL: http://pillowfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0