Ni är fina

Hej! Det var visst en vecka sen... Har haft fullt upp kan man väl säga. Nollningsvecka och det har varit så otroligt roligt. Man har verkligen fått en inblick i hur de kommande "ettorna" (just nu kallade: nollor) kommer vara. Man får reda så mycket om deras personligheter. Haha.

Mina utslag har dock börjat blossa upp igen (förlåt att jag klagar hela tiden, men jag har svårt att inte göra det... är riktigt trött på det här nu... och jag får inte klaga hemma, så att någon hör för alla blir irriterade... så jag klagar lite här i min blogg... men det är bara till en början. Det kommer nog bli bättre med tiden!)

Nu snart när som helst blir det kladdkaka. Yum! Ska försöka njuta lite och tänka på annat. Längtar faktiskt till skolan imorgon. Jag vill träffa människor som jag mår bra av att umgås med, såna som liksom kan få mig på andra tankar.
Ja, det var det. 

Njut av söndagen er! Ni är fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0